Український шоумен Сергій Притула обурений, що до роботи над створенням меморіального центру “Бабин Яр” притягнутий російський режисер Ілля Хржановський, який є автором скандального фільму “Дау. Дегенерація”.

Пише cardinalis.pp.ua

Загрузка...

Завдяки Яніні Соколової дізнався про жах, який тихо відбувався в останні місяці в Києві. Це історія про Меморіал Бабиного Яру. Місце нашої спільної трагедії, місце, де під час окупації Києва було розстріляно більше 150 000 чоловік. Євреїв, циган український. Десятки тисяч убитих нацистами. Це місце – наша спільна травма.

І саме тут має з’явитися Меморіал Бабиного Яру. Проект довгостроковий, він пройшов безліч стадій обговорень і експертиз, в тому числі міжнародних, і раптом в цьому проекті на запрошення російських олігархів Германа Хана і Михайла Фрідмана з’явився російський режисер Ілля Хржановський.

Звичайно, вже в цьому моменті ви можете почати шукати відповіді на запитання, яким чином в історії створення Меморіалу в Києві з’явилося стільки росіян, будуть вирішувати якою буде пам’ять українському про історію злочинів на нашій землі.

Загрузка...

Але це вже трохи інша історія. Сьогодні не про це, хоча і це важливо, в контексті питання національної гідності! 
Зараз стоїть трохи ретельніше розглянути фігуру нового художнього керівника Меморіалу. Фігура режисера Хржановського. 
Цей режисер відомий лише одним фільмом – «Дау». Фільмом, в якому актори не грають біль, а їм дійсно роблять боляче. Дуже боляче. Фактично над людьми в цьому кіно безжально знущаються заради задоволення психопатичних потреб режисера Хржановського.

Хочете приклад? У фільмі Дау дівчину реально гвалтують пляшкою. В інтерв’ю російському РБК Хржановський відкинув претензії в негуманності, а сцену згвалтування пляшкою він прокоментував так: «А” мучиться “- це що? … Ми ж мучать людей в житті набагато більше. Так влаштовані люди. Розумієте, все залежить від “квантового” погляду спостерігача … А що таке “насправді?” ». 
Одна з французьких кінозірок, з якої спілкувалися журналісти французького Le Monde відмовилася від роботи з Хржановським, побачивши його фільм, який мала дублювати, цитую: «Я не можу цього дозволити. Ця жінка страждає насправді! »- кричала вона на режисера. «Так насрати, вона всього лише повія, яку я знайшов в БДСМ-борделі», – відповів Хржановський ».

“Розумієте, все залежить від” квантового “погляду спостерігача …” Квантовий садист Хржановський на цьому, звичайно не зупинився.

Загрузка...

У його фільмі також мучать дітей. Немовлят! Саме про це написала Яніна Соколова та закликала відреагувати нашого уповноваженого з прав дітей і поліцію, відреагувати на факти насильства російського режисера. Чому це має реагувати українські чиновники і правоохоронці? Тому що російський режисер використав у своєму кіно українських дітей з сіротніців. 
Хржановський в кіно знущався над українським сиротами, ґвалтував жінку та співпрацював з російськими неонацистами і антисемітами. А тепер він приїхав, щоб будувати Меморіал Бабиного Яру, щоб українці краще пам’ятали знущання і вбивства нацистів. 
З * ка, я відмовляюся розуміти цей трешняк!

І навіть це не кінець історії. Я познайомився з “концепцією”, яку запропонував Хржановський для Меморіалу. І у мене склалося враження, що його мета – переплюнути знущання над немовлятами. 
Для мене очевидно, що “нова концпеція Хржановського” ставить за цілком російські цілі – перетворити українську трагедію на українському злочин. Зробити з постраждалих – вбивць.

Хржановський відверто говорить, що хоче виділити історію Бабиного Яру з історії Голокосту, з історії злочини нацистів проти людяності, він хоче розповісти Українська історію унікального особливого “українського Голокосту». Чи відчуваєте? Київ – Українська столиця. Злочини – нацистів. Тому російський розповість про “особливе український Голокост “. 
Бабин Яр – це величезна рана, не пережити до кінця трагедія, яку схиблений псих намагається використовувати, щоб тепер зробити боляче всій країні, а не тільки людям на знімальному майданчику.

Я закликаю керівників і членів наглядової ради Меморіалу відреагувати негайно. І відреагувати не вступаючи в полеміку про мистецтво, а відразу звільнивши з посади цього Хржанівського. Тому що це вже не про мистецтво. Це про гідність. І це про біль мільйонів чоловік. Поруч з яким такі нелюди не можуть навіть стояти. Не те чимось керувати.

А дискусії про мистецтво ми перенесемо на інший раз, я, наприклад, знаю історію про художника, який почав світову війну, давайте його призначимо посмертно керівником десь в росії, тим більше, що час цей художник дуже плідно співпрацював з СРСР, правонаступником якого стала расеюшка.

Взято з: Facebook